another part

Wednesday, October 31, 2012

:$

COUNTING DOWN TO OUR THIRD ANNIV :)

:D

Pertemanan ini tercipta bukan oleh banyaknya persamaan, melainkan tak terhitungnya perbedaan. Kami bertengkar, berargumen, saling mencela dan saling tidak mengerti, tapi kami tidak memilih pergi dan mencari teman lain..

Dewi Lestari, Madre: Have You Ever?

PRAY FOR UTS

everybodyeeeh WISH ME LUCK ya! :D





Tuesday, October 30, 2012

The Man Who Can't be Moved - The Script

Gara-gara Fandi sama Momon, aku jadi sukaaaaaaaaaaaaaaaaaak banget sama lagu ini. Padahal lagunya ga cocok sama aku. Gitu kata mereka. Tapi kok kayaknya lagu ini dejavu banget. Hahahaha..

Going back to the corner where I first saw you,
Gonna camp in my sleeping bag I’m not gonna move,
Got some words on cardboard got your picture in my hand,
Saying if you see this girl can you tell her where I am,
Some try to hand me money they don’t understand,
I’m not…broke I’m just a broken hearted man,
I know it makes no sense, but what else can I do,
How can I move on when I’m still in love with you…
Cos if one day you wake up and find that you’re missing me,
And your heart starts to wonder where on this earth I can be,
Thinking maybe you’ll come back here to the place that we’d meet,
And you’d see me waiting for you on the corner of the street.
So I’m not moving…
I’m not moving.
Policeman says son you can’t stay here,
I said there’s someone I’m waiting for if it’s a day, a month, a year,
Gotta stand my ground even if it rains or snows,
If she changes her mind this is the first place she will go.
Cos if one day you wake up and find that you’re missing me,
And your heart starts to wonder where on this earth I can be,
Thinking maybe you’ll come back here to the place that we’d meet,
And you’d see me waiting for you on the corner of the street.
So I’m not moving…
I’m not moving.
I’m not moving…
I’m not moving.
People talk about the guy
Who’s waiting on a girl…
Oohoohwoo
There are no holes in his shoes
But a big hole in his world…
Hmmmm
and maybe I’ll get famous as man who can’t be moved,
And maybe you won’t mean to but you’ll see me on the news,
And you’ll come running to the corner…
Cos you’ll know it’s just for you
I’m the man who can’t be moved
I’m the man who can’t be moved…
Cos if one day you wake up and find that you’re missing me,
And your heart starts to wonder where on this earth I can be,
Thinking maybe you’ll come back here to the place that we’d meet,
And you’d see me waiting for you on the corner of the street.
[Repeat in background]
So I’m not moving…
I’m not moving.
I’m not moving…
I’m not moving.
Going back to the corner where I first saw you,
Gonna camp in my sleeping bag not I’m not gonna move

Tuesday, October 16, 2012

Good Time Feat Carly Rae Jepsen – Owl City

Woke up on the right side of the bed,
What’s up with this Prince song inside my head?
Hands up if you’re down to get down tonight,
Cuz it’s always a good time.
Slept in all my clothes like I didn’t care,
Hopped into a cab, take me anywhere.
I’m in if you’re down to get down tonight,
Cuz it’s always a good time.
Good morning and good night,
I wake up at twilight.
It’s gonna be alright we don’t even have to try,
It’s always a good time.
Woah-oh-oh-oh Woah-oh-oh-oh
It’s always a good time
Woah-oh-oh-oh Woah-oh-oh-oh
We don’t even have to try, it’s always a good time.
Feet down dropped my phone in the pool again,
Checked out of my room hit the ATM.
Let’s hang out if you’re down to get down tonight,
Cuz it’s always a good time.
Good morning and good night,
I wake up at twilight.
It’s gonna be alright we don’t even have to try,
It’s always a good time.
Woah-oh-oh-oh Woah-oh-oh-oh
It’s always a good time
Woah-oh-oh-oh Woah-oh-oh-oh
We don’t even have to try, it’s always a good time.
Woah-oh-oh-oh Woah-oh-oh-oh
It’s always a good time
Woah-oh-oh-oh Woah-oh-oh-oh
We don’t even have to try, it’s always a good time.
Doesn’t matter when,
It’s always a good time then.
Doesn’t matter where,
It’s always a good time there.
Doesn’t matter when,
It’s always a good time then.
It’s always a good time!
Woah-oh-oh-oh Woah-oh-oh-oh
It’s always a good time
Woah-oh-oh-oh Woah-oh-oh-oh
We don’t even have to try, it’s always a good time.
Woah-oh-oh-oh Woah-oh-oh-oh
It’s always a good time
Woah-oh-oh-oh Woah-oh-oh-oh
We don’t even have to try, it’s always a good time.

Monday, October 15, 2012

:')


Selamat, Pagi:)

Selamat petang, Pagi:)
Selamat beristirahat agar bisa menyambutku esok hari.
Seperti biasa, tidak terlambat
Membuka hari, menutup hari
Selalu, Pagi:)

Selamat malam, Pagi:)
Karena untuk seorang Tegar waktu selalu pagi
Maka kau adalah pagi, Pagi:)
Karena untukku, cinta selalu berwajah kamu

Selalu, Pagi:)

Selamat tidur, Pagi:)
Jangan lupa menyapaku besok pagi
Seperti biasa, tidak terlambat
Karena suaramu sudah menjadi candu untukku
Selalu, Pagi:)

Saturday, October 13, 2012

Jangan Speechless


aku speechless liat mukakku abis kecelakaan... Hahahaha... Kayaknya malah girang gitu :D Pantes aja anak-anak pada ga percaya aku abis kelempar 7 meter. Orang malah ketawa ketiwi gitu :P oya, FYI, sekarang aku udah bisa jalan lohhh :D



Friday, October 12, 2012

:)

Alhamdulillah..
Allah masih sayang pake banget sama aku :')
Jadi ceritanya kemaren, Kamis, 11 Oktober 2012 sekitar pukul 6 sore lebih dikit, aku mengalami musibah, kecelakaan... Hehehehe.. Dan yah... sekarang masih bisa update blog:P

Ceritanya gini, aku pulang kuliah mampir shoping dulu buat beli buku, trus langsung cus asrama. Nah, pas masih di jakal km. 8, aku kan naik motor kan yak, yah lumayan cepet lah... Trus papasan sama mobil, nah di belakang tu mobil ada motor mau nyalip si mobil tapi malah nabrak aku. Dan itu motor cepet bangeeeeeet... Aku langsung jatuh dan kelempar dari motor sekitar 7 meter. Iya, 7 meter mameeeeen... Dan waktu itu aku liat sekelilingku banyak kendaraan bersliweran...Aku langsung duduk kan yak, trus pas mau bediri gabisa.. Akhirnya digotong sama orang-orang yang di pinggir situ. Dan  itu udah rameeeeeee banget.. Kakiku kesleo gitu. Dan waktu aku jatuh itu aku sempet ngeliatin motorku dalam keadaan aku masih berbaring di tengan jalan raya dan motorku jauh banget dan gantungan kuncinya lepas dan itu ada di sampingku. Gantungan kunci smiley itu masih senyum sama aku. Hahaha... Tapi sayangnya si Larva (motorku) remuuuuuuuuuuuuuuuk >,<

Trus abis itu kan aku dibawa ke RS Sardjito kan ya... Dan pas udah nyampe sana, sumpah deh ya... aku dianggurin gitu aja... Ditaruh di pojok duduk di kursi roda. Sedangkan orang yang nabrak aku langsung ditanganin gegara dia parah. Itu klingking kakinya ilang satu :| Dan aku liat... Dia bedarah-darah banyak dan aku ga kenapa-kenapa. Cuman kakiku bengkak dan tanganku suakit... Dan aku sendirian sodara-sodaraaaa :( Akhirnya aku telpon orang rumah dan langsung otw ke Jogja.

Sekitar setengah jam aku sendiri, akhirnya aku telpon temen-temenku, yang pertama sih Anna. Dan Anna, Kikik, Raven ternyata lagi bareng dan langsung menuju Sardjito bareng sama Hassa jugak. Terus aku juga broadcast ke temen-temen JPP 2012 dan langsung gerudug-gerudug dateng. Wah.. soswit sekali teman-temanku... Kira-kira 45 menit / sejam lah aku lupa, aku baru dibawa ke ruang ronsen. Dan hasilnya.... Kakiku gapapa, tapi kelingking tangan kananku patah. Sakit banget beroooo... :'(

Trus anak-anak pada gangguin gitu lah.. Pada nakutin... Soalnya aku brisik, cerewet gitu katanya dan malah foto-foto... Hahahaa.... Sekian apdet saya.. Saya menulis ini dalam kondisi kaki diperban dan kelingking dengan plat. Serta sekujur tubuh yang penuh dengan lebam biru-biru.

Sekian.

bubbumasihimut:)

Sunday, October 7, 2012

Need You Now – Lady Antebellum

Picture perfect memories,
Scattered all around the floor.
Reaching for the phone cause, I can’t fight it any more.
And I wonder if I ever cross your mind.
For me it happens all the time.
It’s a quarter after one, I’m all alone and I need you now.
Said I wouldn’t call but I lost all control and I need you now.
And I don’t know how I can do without, I just need you now.
Another shot of whiskey, can’t stop looking at the door.
Wishing you’d come sweeping in the way you did before.
And I wonder if I ever cross your mind.
For me it happens all the time.
It’s a quarter after one, I’m a little drunk,
And I need you now.
Said I wouldn’t call but I lost all control and I need you now.
And I don’t know how I can do without, I just need you now.
Yes I’d rather hurt than feel nothing at all.
It’s a quarter after one, I’m all alone and I need you now.
And I said I wouldn’t call but I’m a little drunk and I need you now.
And I don’t know how I can do without, I just need you now.
I just need you now.
Oh baby I need you now.

Saturday, October 6, 2012

Posetidur

ini asli ga boong boongan. pas abis pulang kuliah, trus mampir kosan anna trus liat kasur bantal guling yg biru-biru gitu langsung napsu tidur -_- dan ga nyadar difotoin sama anna -,- omaigod!


Makrab JPP 2012











































zuper telat posting :D hehehehe